АНТРОПОЛОГІЧНИЙ РАКУРС ФІЛОСОФІЇ НАУКИ І ТЕХНІКИ
| НАУКА - НЕ ТЕХНІКА | |
| O. P. Varshavskyi |
| ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ | PDF (Русский) |
| Stepan H. Boboshko |
| РИЗИКИ ДЕГУМАНІЗАЦІЇ СУЧАСНИХ БІОМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | |
| Natalya M. Boychenko |
| СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА | |
| Denys R. Zemskyi |
| ЛЮДИНА І ТЕХНІКА ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН | |
| Illona V. Krasnikova |
| ФІЛОСОФІЯ ТА НАУКА: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ВЗАЄМОДІЯ | |
| Olga P. Nakonechna |
| ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ФІЛОСОФІЯ СУЧАСНОЇ ТЕХНІКИ | |
| Serhii Yu. Molchanov |
| СВІТОГЛЯДНА ПАРАДИГМА ТЕХНІКИ СТАРОДАВНЬОГО КИТАЮ: КОНФУЦІАНСТВО | |
| Orsana F. Tereshkun |
| ТЕХНОСФЕРА ЯК АНТРОПОЛОГІЧНИЙ КОРДОН КУЛЬТУРИ | PDF (Русский) |
| Anatoliy T. Tshedrin |
| ФІЛОСОФІЯ ПРОГРАМУВАННЯ | |
| Boris B. Bilyy |
ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ РЕФЛЕКСІЇ В ЕПОХУ ПОСТМОДЕРНУ
| "ОНТОЛОГІЧНА ВІДМІННІСТЬ" У ФІЛОСОФІЇ М. ГАЙДЕГГЕРА | PDF (Русский) |
| Yulia O. Azarova |
| ПРОБЛЕМА ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ У ФІЛОСОФІЇ ЖАН ЖАКА РУССО | PDF () |
| Iryna V. Hordieieva |
| ПРИНЦИП МНОЖИННОСТІ Ж. ДЕЛЬОЗА І Ф. ГВАТТАРІ: РІВНІ РОЗУМІННЯ МЕРЕЖ | |
| Inna V. Knysh |
| АМБІВАЛЕНТНІСТЬ КАРТЕЗІАНСЬКОГО ВЧЕННЯ ПРО ПРИРОДУ | |
| Anatoliy M. Malivskyi |
| БОГОСЛОВСЬКА ФІЛОСОФІЯ Г.С.СКОВОРОДИ | |
| Olga S. Paraschevina |
| ВОЛЯ ДО ІСТИНИ ЯК ПРЕДМЕТ ФІЛОСОФІЇ | |
| Dmytro Yu. Snitko |
| ГІДНІСТЬ ЯК ЕТИЧНА КАТЕГОРІЯ | |
| Volodymyr V. Khmil |
CУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА СУЧАСНОЇ ФІЛОСОФІЇ
| ФІЛОСОФСЬКО-ІСТОРИЧНІ ТЕОРІЇ Б.КРОЧЕ ТА АНАЛІЗ ІСТОРИЧНОГО ПІЗНАННЯ | |
| Spartak SH. Aytov |
| СOMMUNITAS ЯК ДОСВІД ПІЗНАННЯ: АНТРОПОЦЕНТРИЧНИЙ АСПЕКТ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ЦІЛІСНОСТІ | PDF (Русский) |
| Iuliya I. Brodetskaya |
| ГЕНДЕРНІ КОНФЛІКТИ СТУДЕНТІВ | |
| Gennady F. Moskalyk, Maryna O. Bulakh |
| Методологічна проблема безпеки транспортної системи в аспекті постнекласики | PDF (Русский) |
| Olga E. Goncharova |
| ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ГЛОБАЛЬНОЇ СИСТЕМИ У МОДЕЛІ ІНСТИТУЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ | |
| Viktor V. Zinchenko |
| Революція гідності та її вплив на світоглядні позиції громадян | |
| Vira V. Kovtun |
| Особливості релігії як історичного типу світогляду | |
| V. P. Lazarenko |
| ЕКОЛОГІЧНИЙ ІМПЕРАТИВ І ПРИРОДА ЛЮДИНИ В ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ | |
| Galyna V. Salata, Tetiana V. Danylova |
| АКТУАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ | |
| Mykyta V. Sapunzhyiskyi |
| ГЕНДЕРНІ ВІДНОСИНИ У ПЕРІОД МОДЕРНУ | |
| Svetlana V. Storozhuk, Ihor M. Hoian |
| ДОВІРА ТА СОЛІДАРНІСТЬ: НОВІТНІ ФІЛОСОФСЬКІ ДИСКУРСИ | |
| Dmitriy V. Usov |
| Антропологічні конотації державно-супільних відносин | |
| Tetyana V. Khmil |
АНТРОПОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ФІЛОСОФСТВУВАННЯ
| Релігійна істина в умовах антропологічного повороту сучасності | |
| Tetiana V. Havryliuk |
| Проблеми випадковості в науковому пізнанні | |
| Andrii Desiak |
| Проблема взаємності у розумінні Іншого: паралелі між антропологічною концепцією Миколи Кузанського та дослідженнями Дж. Різолатті | |
| Xenija B. Zborovska |
| СВІДОМІСТЬ І МОВА: СТРУКТУРНО-СИМВОЛІЧНИЙ АСПЕКТ | |
| Pavlo V. Kretov |
| «Суспільно-історична обумовленість« смерті суб'єкта »» | PDF (Русский) |
| Yu. I. Pototska |
| ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПЕРЕСТОРОГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | |
| V. V. Rudobelets |
| ГРІХОПАДІННЯ ЯК МЕТАФОРА: ПОСТМОДЕРНІЗМ І РАННЄ ХРИСТИЯНСТВО | PDF (Русский) |
| Alexander V. Tymofieiev |
| РЕЦЕПЦІЯ ФІЛОСОФІЇ НА РЕЛІГІЙНУ ТЕЛЕОЛОГІЮ | |
| Inha K. Sukhomlyn |
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.