Пленарне засідання
| ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ ЯК ПРАКТИЧНА ФІЛОСОФІЯ І ПРИКЛАДНА АНТРОПОЛОГІЯ | |
| M. І. Boychenko |
| ДУХ НАРОДУ – МОВА: УКРАЇНСЬКА МОДЕРНА НАЦІЯ У ЧАС ВІЙНИ | |
| A.V. Berezovenko |
| ФЕНОМЕН УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРНО-ФІЛОСОФСЬКОЇ ТРАДИЦІЇ | |
| Yu. Y. Brodetska |
Секція 2. Соціальний вимір людського буття
| АНТИІНДИВІДУАЛЬНА МОРАЛЬ ТА АКСІОЛОГІЧНІ ПІДСТАВИ ПРИМУСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ | |
| S.P. Balinchenko |
| МЕЖА КОГНІТИВНОЇ СТРАТИФІКАЦІЇ У СОЦИУМІ ТЕХНОСУБ’ЄКТІВ | |
| S.S. Beskaravaіnіy |
Секція 3. Духовні виміри філософської антропології
| ЕТНОМЕНТАЛЬНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРАВОСВІДОМОСТІ УКРАЇНЦІВ: СИНТЕЗ ЗАХІДНИХ ТА СХІДНИХ ЦІННІСНИХ КОДІВ | |
| O.D. Bazayev |
Секція 4. Філософія освіти в трансформаційних процесах сучасності
| МУЗЕЙ ЯК СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ МІЖ ПОКОЛІННЯМИ ТА РЕТРАНСЛЯТОР ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ Й ВИКЛИКІВ ВІЙНИ | |
| Y. Beresten |
Секція 5. Філософсько-естетичні та музикознавчі ракурси культури
| БАНДУРА ЯК СЕМІОТИЧНИЙ ЗНАК ОНТОЛОГІЧНОГО ВИМІРУ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ В «ДУМІ ПРО УКРАЇНУ» В. МАРТИНЮК | |
| D.S. Buinovska |
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.